Language

בודק תוכנה, כך תמצא עבודת דרך מודעות דרושים QA

מאי 07 2015

מהם הדברים החשובים שבודק תוכנה צריך לשים לב אליהם בעת חיפוש עבודה בלוחות דרושים QA?

ידוע כי בפיתוח תוכנה ישנם תחומים רבים: WEB הקשור לפיתוח אינטרנט ואפליקציות ווביות, עולם האפליקציות ב-Windows, התוכנות המפותחות בלינוקס operation system, תחום פיתוח תוכנות ב real time ל- devices שונים, סוגים רביםשלפיתוח תוכנה ועוד. 

אודות בודק התוכנה

כנובע מכך קיימים סוגים שונים שלבדיקת תוכנה. בכל אחד מהתחומים ישנו אוסף טכנולוגיות עיקריות בהן נעשה שימוש. למרות הכותרת – דרוש מהנדס QA  או דרושים בודקי תוכנה, הידע שיש לאותו מקצוען הוא מאד שונה מידע של אדם שבדק תוכנות REAL TIME. הכלים אשר בודק תוכנה משתמש בהם בסביבת Windows הם לגמרי שונים מאלו המשתמשים בלינוקס או מערכות הפעלה דומות. אמנם יש מתודולוגיות לבדיקות תוכנה ולפעמים יש משותף בבנייה דוקומנטציה ובתהליכי העבודה ועדיין - יש הבדלים רבים בין שני התפקידים.

דרושים QA בודקי תוכנה

 

קריטריונים לחיפוש עבודה כבודק תוכנה

תוך כדי חיפוש עבודה של דרושים בודקי תוכנה במודעות דרושים QA אנשים נתקלים בהרבה מודעות בלוחות דרושים הייטק ועליהם לשים לב לטכנולוגיות המופיעות במודעה. מהצד השני, בקורות החיים של בודק תוכנה המגיש את מועמדותו למשרה דרך לוחות דרושים QA מאד חשוב לציין את הסעיפים הטכנולוגיים:

• באילו מערכות הפעלה עבד?

• באילו כלים השתמש תוך כדי בדיקה?

• באילו שפות פיתח?

• באילו סקריפטים עשה שימוש?

בודק תוכנה – עבודה למתחילים

המעסיק אשר קורא את קורות החיים של בודק התוכנה בתחום דרושים QA מצפה לדעת את המידע החשוב מקורות החיים של המועמד. חשוב להבין כי בתחום של בדיקת תוכנה יש עבודה למתחילים. אלו יכולים להיות מועמדים ללא רקע טכני בכלל לצורך ביצוע בדיקות פשוטות. אלו הן משרות המתאימות למתכנתים מתחילים; או; automation engineerjunior: אנשים שמכירים את המתודולוגיה של בדיקת תוכנה ומוכנים להתחיל את הקריירה שלהם בתחום. 

משרות למנוסים בלבד

בתחום דרושים QA ישנן משרות המתאימות לאנשים מאוד מנוסים בלבד. אלו אשר עבדו מעל 4-5 שנים והכירו טכנולוגיות רבות ורכשו ניסיון מקצועי. כל מחפש עבודה כבודק תוכנה בלוחות דרושים הייטק צריך לחפש בלוחות דרושים את המודעות שמתאימות לו בקטגוריה מבחינה טכנולוגית מבחינת משך הניסיון הנדרש ולבדוק היטב כי במסמך קורות החיים הוא משקף בצורה הכי יעילה שאפשר את הכלים שהוא יודע, מערכות ההפעלה עמן עבד, את שפות התכנות שפיתח ואת התחום בו יש לו ניסיון.

 

בודק תוכנה - QA

 

אלו הדברים החשובים בעבודה של בודק תוכנה המחפש מודעות מתאימות בלוחות דרושים.

מעוניינים במשרה חדשה בתפקיד מתכנת PHP? לחצו כאן למעבר אל לוח דרושים הייטק.